loading...
بیمه عمر پاسارگاد | نمایندگی ویژه بیمه عمر پاسارگاد
ویدئو معرفی بیمه عمر پاسارگاد OmrePasargad.ir

ویدئو معرفی بیمه عمر پاسارگاد OmrePasargad.ir

نمایندگی بیمه پاسارگارد بازدید : 411 جمعه 1395/02/03 نظرات (0)
سرمايه گذاري در بانک بهتر است يا در بيمه عمر؟
شما چه فکر مي کنيد؟            

ظاهراً سرمايه گذاري در بانک بازدهي بيشتري دارد، اما در واقع اينطور نيست.
ببينيد شما يک دوره 20 ساله را در نظر بگيريد.
در مکانيسم بانک، ابتدا براي شما دو حساب باز مي کنند. دوره بلندمدت 5 ساله براي سرمايه گذاري شما و دوره کوتاه مدت که سود ماهانه حساب بلندمدت را در آن واريز مي کنند. اينجا دو اشکال وجود دارد. اول اينکه در رابطه با حساب بلندمدت، بانک فرمول سود ساده را به کار مي گيرد و نه فرمول سود مرکب را. دوم آنکه شما بايد سودهاي خودتان را مديريت کنيد.
به عبارتي هرگاه شما بخواهيد مثلاً هر ماه 50.000 تومان در بانک بگذاريد، فکر مي کنيد چه اتفاقي مي افتد؟ بايد در حساب کوتاه مدت هر ماه اين پول را واريز کنيد تا بعد از چند ماه بيارزد که يک حساب بلندمدت باز کنيد مثلاً بعد از يک سال شما يک حساب بلند مدت 600 هزار توماني باز مي کنيد 5 ساله با نرخ 18 درصد که هر ماه 9000 تومان سود به حساب کوتاه مدت شما واريز مي کند. در سال دوم يک حساب بلند مدت 708 هزار توماني (600 هزار تومان مال خودتان به علاوه 108 هزار تومان سود سرمايه گذاري اول) باز مي کنيد و اين روند را تا 20 سال ادامه دارد و سود بلند مدت نيز 18 درصد باشد و سود کوتاه مدت 9 درصد. البته شما از سال شانزدهم به بعد ديگر نمي توانيد حساب بلندمدت 5 ساله باز کنيد و بايد 4 ساله باز کنيد و در سال 17 حساب بلندمدت 3 ساله و ... سال 19 حساب بلندمدت 1 ساله.
اگر نرخ سود 4 ساله به پايين يک درصد پايين تر باشد در اين صورت کل مبلغي که شما سرمايه گذاري کرده‌ايد با سود آن حدود 24 ميليون تومان خواهد شد. که 12 ميليون تومان آن پول خودتان و 12 ميليون تومان سود آن خواهد بود.
اما در بيمه اينطور نيست از همان ابتدا با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد و سود آن نيز با همان نرخ 18 درصد خواهد بود يعني سود مرکب. به عبارتي در مکانيزيم بيمه سود پول شما هر سال روي اصل سرمايه خواهد رفت با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد.
 حالا شما هرگاه هيچ پوششي نگيريد و با ضريب صفر بيمه نامه اي باز کنيد پول شما 88 ميليون تومان خواهد شد که 12 ميليون تومان آن پول خودتان است و 76 ميليون تومان سود آن و ديگر به مديريت پردردسر پولتان نيز مثل بانک نيازي نداريد. تازه با همين ضريب پوشش صفر هم شما در همان سال اول به ميزان 9 ميليون تومان پوشش فوت خواهيد گرفت که در سالهاي بعد اين رقم بيشتر و بيشتر خواهد شد.
نکته بسيار جالب و جذاب ديگر اين است که پول سرمايه گذاري شده در بيمه قابل مصادره نيست و معاف از ماليات است. يعني اگر خداي ناکرده ورشکست شويد، طلبکاران به هيچ عنوان نمي توانند اين پول را مصادره کنند و اگر خداي ناکرده فوت کنيد ديگر مثل بانک نيست که تا يک سال بلوکه شود و ماليات 33 درصدي به آن بخورد.

خب، حالا کداميک را انتخاب مي کنيد؟

نمایندگی بیمه پاسارگارد بازدید : 408 جمعه 1395/02/03 نظرات (0)

من بيمه تامين اجتماعي دارم، چرا بايد بيمه عمر و تامین آتیه بخرم؟

اول اینكه بیمه های اجتماعی از جمله تامین اجتماعی و خدمات درمانی، ماهیت درمانی دارند یعنی عمدتاً حق بیمه های پرداختی شما صرف هزینه های درمانی میشود و تفاوت بسیاری با بیمه عمر و سرمایه گذاری دارند. شما میتوانید بیمه عمر و سرمایه گذاری را به عنوان مكمل بیمه های تامین اجتماعی خریداری كنید.


در صورت فوت فرد در بیمه تامین اجتماعی غیر از مبلغ ناچیزی از هزینه كفن و دفن (تا سقف 200.000 تومان) پولی به بازماندگان پرداخت نمیشود، در حالیكه در بیمه عمر و تامین آتیه چنانچه خدای ناكرده اتفاقی برای بیمه گذار بیافتد حتی اگر یك قسط از حق بیمه را هم پرداخت كرده باشد، علاوه بر پرداخت سرمایه فوت ، چنانچه پوشش فوت بر اثر حادثه هم خریداری شده باشد، تا
۳ برابر سرمایه فوت، به بازماندگان پول پرداخت میگردد. در حالیكه در بیمه تامین اجتماعی ، حقوق به بازماندگان تحت شرایط خاص ( از میان فرزندان تنها به فرزند دختر و مجرد) انتقال می یابد.

حق بیمه های پرداختی شما به سازمان تامین اجتماعی قابلیت بازخریدی ندارد. شما
۷% حقوق دریافتیتان را ماهیانه بابت حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت میكنید، اگر استفاده ای هم از آن نكنید نمیتوانید مبالغ پرداختی خود را بازخرید كنید. در حالیکه در بیمه عمر و تامین آتیه، حق بیمه های پرداختی شما برخلاف تامین اجتماعی امکان بازخریدی داشته و در پایان دوره به همراه سود با بهره مرکب محاسبه میشود و به صورت یکجا و یا مستمری قابل دریافت میباشد .

 

نمایندگی بیمه پاسارگارد بازدید : 354 جمعه 1395/01/20 نظرات (0)

چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟
بیمه عمر بر خلاف آنچه در ذهن تداعی می کند ، بیمه زندگی است . زندگی شیرین است و پر از خوبی ها و دوست داشتنی ها ، ولی جاودانه نیست . فلسفه حیات و مفهوم واقعی زندگی ، بودن و نبودن ، شادی و غم ، خوشی و ناخوشی ، پیوستن و گسستن است .
انسان عاقبت اندیش باید در روزهای خوش زندگی به فكر روزهای سخت آینده باشد . بیمه عمر پس اندازی است كه بهترین مزایا را برای شما فراهم می آورد . شما در هر سن و سالی كه هستید و به هر شغلی مشغول می باشید ، ضرورت ایجاب می نماید كه در مورد بیمه عمر اطلاعات لازم را داشته باشید و به موقع یكی از انواع آن را به عنوان تامین برای خود و خانواده انتخاب نمائید . شما هر قدر در این مورد بیشتر بدانید زندگی آینده خود و اعضای خانواده را بهتر و روشن تر می توانید ترسیم كنید زیرا بیمه عمر بیمه زندگی است .

بیمه عمر و تامین آتیه چیست؟
طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تامین آتیه که بر اساس مدل شناخته شده جهانی Flexible universal life طراحی گردیده و در سراسر جهان یکی از پر طرفدارترین بیمه های عمر می باشد ، با در نظر گرفتن نرخ تورم و سود سرمایه گذاری و ویژگی های مربوط به خنثی کردن اثر تورم و محاسبه سود صندوق سرمایه گذاری به شکل مرکب ، مناسب ترین گزینه برای کسانی است که با نگرش درست نگران آینده خود و خانواده خود هستند . بطور کلی این بیمه نامه چهار محور پس انداز ، عمر و حوادث و از کار افتادگی و وام و مزایای خاص را تحت پوشش قرار می دهد : (الف) بیمه گذار می تواند با صرفه جویی اندک در مخارج روزانه و پس انداز آن نزد شرکت سهامی بیمه پاسارگاد از سود تضمینی و سود حاصل از تشکیل منافع استفاده نماید . (ب) در صورت فوت طبیعی حتی پس از پرداخت یک قسط استفاده کنندگان کل سرمایه انتخابی را دریافت و در صورت فوت در اثر حادثه چهار برابر سرمایه انتخابی به بازمانده یا استفاده کننده پرداخت خواهد شد . (ج) در صورت از کار افتادگی دائم ، بیمه گذار از پرداخت اقساط معاف و در پایان کل سرمایه را دریافت خواهد نمود . همچنین به بیمه شده تا سقف ۴۰ میلیون تومان غرامت از کار افتادگی پرداخت می گردد . (د) پس از یک سال بیمه گذار می تواند از محل ذخیره ریاضی تا نود درصد ارزش ذخیره رباضی وام دریافت نماید .

نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چگونه است؟
شما می توانید از درآمد ماهیانه خود بخشی که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید را به بیمه عمر و تامین آتیه اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم و سیستماتیک برای شما سرمایه گذاری می شود . مهم تر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت ، نقص عضو ، ازکار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیافتد ، بیمه پاسارگاد حامی شما خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند ، بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد .
بیمه پاسارگاد حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته های شما انباشته می نماید . این اندوخته ، طی سال های بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها ، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه های آینده شما خواهد بود . طرح بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد ، بیمه نامه ای با پس انداز و پوشش های بیمه ای می باشد . شما با توجه به شرایط مالی و اقتصادی خود تصمیم می گیرید در ماه به چه میزان پس انداز داشته باشید .

شرایط کلی بیمه نامه عمر و تامین آتیه
شما با هر شرایط اقتصادی می توانید از سرمایه گذاری در بیمه عمر و تامین آتیه برخوردار شوید . مبلغ اقساط این بیمه نامه از حداقل ۲۰۰۰۰ تومان در ماه آغاز می گردد و هیچ سقفی برای آن در نظر گرفته نشده است . از مهمترین ویژگی های بیمه نامه عمر و تامین آتیه قابل انعطاف بودن آن است كه شرایط آن ، با توجه به توان مالی شما قابل پرداخت است . شما می توانید حق بیمه های خود را در طول مدت بیمه افزایش یا كاهش دهید . محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر ۷۰ سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه عمر باشند . نوزادان از آغاز تولد و بزرگسالان تا سن ۶۵ سالگی (سن بیمه شده + مدت بیمه نامه نباید از ۷۰ بیشتر شود) چرا که مدت بیمه نامه بین ۵ تا ۳۰ سال است .

مروری کلی بر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد
تنظیم برنامه مالی خانواده و امکان انجام هزینه های بزرگ مانند تهیه مسکن ، اتومبیل ، جهیزیه و هزینه دانشگاه از محل پس اندازهای ماهانه ، ایجاد آمادگی مالی برای تامین هزینه های پیش بینی نشده ، منظور شدن حق بیمه پرداختی به حساب پس انداز بیمه گذار و تعلق سود مناسب به آن ، حفظ ارزش اقتصادی پس انداز در مقابل آثار ناشی از تورم ، بهره مندی از بیمه عمر و حادثه با پرداخت اولین قسط حق بیمه ، مشارکت در سود حاصل از مجموع عملیات بیمه های عمر و تشکیل سرمایه ، دریافت وام بر اساس ارزش بازخرید بیمه نامه ، قابل تبدیل بودن سرمایه بیمه به دریافت مستمری ، ادامه پوشش بیمه ای در صورت از کارافتادگی کلی بدون پرداخت حق بیمه و...

بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد
افتتاح وب سایت نمایندگی بیمه پاسارگاد

بزودی وب سایت نمایندگی بیمه بروز رسانی خواهد شد.

کد نمایندگی 909   - مهندس مهدی حصاری

شماره تماس جهت مشاوره بیمه عمر و فروش بیمه :09383713113

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عضویت در کانال تلگرام
    پنل اطلاعات بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
    دانلود برنامه اندروید بیمه عمر پاسارگاد