loading...
بیمه عمر پاسارگاد | نمایندگی ویژه بیمه عمر پاسارگاد
ویدئو معرفی بیمه عمر پاسارگاد OmrePasargad.ir

ویدئو معرفی بیمه عمر پاسارگاد OmrePasargad.ir

نمایندگی بیمه پاسارگارد بازدید : 172 جمعه 1395/01/20 نظرات (0)

بیست و نهم بهمن هر سال یادآور صدور پروانه تاسیس شرکتی به بزرگی بیمه پاسارگاد توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است ، شرکتی که عملکرد آن با اتکا به خداوند بزرگ و تلاش و کوشش کارکنان عزیز و مدیران محترم ، نشان می دهد که مجموعه ای سختکوش و قوی ، دلسوزانه در راستای تحقق اهداف بلند پیش روی صنعت بیمه کشور گام بر می دارند .

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) یکی از نخستین شرکت های بیمه خصوصی کشور است که به منظور عرضه خدمات بیمه ای در سطح استانداردهای جهانی ، کسب سود متوازن و همسو با مصالح ملی ، و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی (به طور مستقیم و قبولی اتکایی) توسط گروه مالی پاسارگاد تاسیس شد .

این شرکت درقالب سهامی عام در تاریخ ۸۵/۱۱/۱۸ طی شماره ۲۹۰۰۷۰ با سرمایه ۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (در سال ۱۳۸۹ این مبلغ به ۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال افزایش داده شده است) در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده و پس از طی تشریفات لازم در تاریخ ۸۵/۱۱/۲۹ پروانه فعالیت خود را در کلیه رشته های بیمه ای تحت شماره ۳۴۶۰۵ از بیمه مرکزی ایران دریافت و فعالیت خود را از تاریخ ۸۵/۱۲/۰۱ آغاز نموده است .

این شرکت توانست در تاریخ ۸۶/۰۸/۰۵ مجوز قبول اتکایی از موسسات بیمه داخلی را تحت شماره ۲۵۵۹۸ از بیمه مرکزی ایران دریافت کند و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ ۸۶/۰۹/۱۸ فعالیت خود را در این بخش آغاز نماید .

بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد
افتتاح وب سایت نمایندگی بیمه پاسارگاد

بزودی وب سایت نمایندگی بیمه بروز رسانی خواهد شد.

کد نمایندگی 909   - مهندس مهدی حصاری

شماره تماس جهت مشاوره بیمه عمر و فروش بیمه :09383713113

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عضویت در کانال تلگرام
    پنل اطلاعات بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
    دانلود برنامه اندروید بیمه عمر پاسارگاد